Positief nieuws.
Ik kreeg een verzoek om een review te plaatsen op trust pilot en daar heb ik eerlijk mijn mening gegeven over het verloop vanaf de bestelling in de winkel tot en met de perikelen bij de leveringen. Zoals altijd bracht ik het wel als opbouwende kritiek en dat resulteerde in een telefoontje van de klantenservice Beter Bed.
De vriendelijke dame vroeg eerst netjes of haar telefoontje uitkwam en toen ik dat bevestigde vertelde ze me dat ze het heel vervelend vindt hoe een en ander is verlopen en bood ze me aan om 100 euro op mijn rekening terug te storten gezien het feit dat alles al betaald is.
Dat vind ik dan wel erg netjes. Geen cadeaubonnen die in de winkel besteed moeten worden maar gewoon geld terug op de rekening.
Dus toch weer complimenten voor Beter Bed.
En dat vind ik fijn want het begon allemaal heel goed. Eerst destijds toen we het bed van Ab met toebehoren kochten een paar jaar geleden. Dat maakte ook dat we nu terug gingen naar Beter Bed. En weer werden we heel goed geholpen in de winkel. En de rest heb je kunnen lezen. Dus als nu ook de commode met spiegel netjes wordt geleverd op 13 februari dan wordt het alsnog goed afgerond.