Ja ik doe het niet vaak maar ze verdienen het.
Je ziet het ook op de foto’s hieronder. Bij garage Louwman wordt je, ook als je een occasion koopt, behandeld als een prinses.
En dat mag toch best eens gezegd worden. Als mensen klachten hebben over een bedrijf dan wordt het altijd enorm uitgemeten op de sociale media maar ik vind het een goede zaak dat juist ook de kwaliteiten van een bedrijf genoemd mogen/moeten worden.
Het begon al toen we zaterdag aankwamen voor de proefrit. We werden heel vriendelijk te woord gestaan, alles werd goed uitgelegd, de informatie van de auto (dus ook zijn verleden) werd getoond en last but not least we hebben leuk onderhandeld.
De auto zou nog nieuwe banden krijgen enz. enz. Dat kon je al lezen in mijn vorige blog.
En gisteren was het dan zover. Ik mocht mijn nieuwe liefde gaan ophalen bij garage Louwman. En weer was de ontvangst uitermate vriendelijk en gezellig. Toen ik de showroom binnenkwam stond de auto al klaar met een grote strik erop en een een pilaar erbij met de tekst: Sorry ik ben verkocht.
En een felicitatie met mijn naam erop. Geweldig! Het zijn de kleine dingen die het doen.
Alsof je een grote, dure, nieuwe auto koopt, zo wordt je behandeld bij Garage Louwman en in dit geval door Maarten Pijnenburg.
Ik had niet alleen mijn nieuwe auto maar ook nog allerlei leuke extra’s zoals een flesje wijn, een veiligheidspakket met daarin een gevarendriehoek, een geel hesje en een apparaatje om de ruit eruit te krijgen mocht je te water gaan (dat ligt al in het handschoenenkastje).
En zo waren er nog een paar leuke aardigheidjes. En dan kun je wel zeggen: Ja ze willen verkopen. Dat klopt natuurlijk maar ik had de auto al gekocht en toch kreeg ik dat erbij. Leuk toch!
Hieronder zie je de foto’s van mijn auto ook met de mooie strik. Maarten bood zelf aan om een paar foto’s te maken van mij bij de feestelijk “ingepakt” auto. En je kunt aan mijn gezicht wel zien hoe blij ik er mee ben.