Op 14 september schreef ik reeds een bericht over het Algemeen Dagblad.
Hierbij het vervolg.
Ik zou binnen 2 werkdagen antwoord op mijn verstuurde mail krijgen maar tot op dit moment was dat nog niet gebeurd.
Ik heb dus met de klantenservice gebeld want ik vind dit echt onbehoorlijk.
Het hele verhaal uitgelegd aan de jongeman van de klantenservice en hem verteld dat ik redelijk boos ben over de gang van zaken. Dat kon hij uiteraard begrijpen.
Hij kon in het dossier zien wat er allemaal was misgegaan en betreurde dat.
Ik heb hem verzocht alsnog een schriftelijke reactie te versturen, maar dat zal waarschijnlijk niet gebeuren want dat is niet gebruikelijk.
Wel vertelde hij dat wij begin november de reeds betaalde abonnementskosten op onze rekening teruggestort zouden krijgen. Nou ik ben benieuwd.
Gezien het feit dat tot nu toe geen enkele belofte van het AD is nagekomen is mijn uitgangspunt op dit moment:
Eerst zien en dan pas geloven.